איך מחליפים או מחזירים מוצר באתר אויל דה לאמור?

רוצים להחליף או להחזיר את המוצר שרכשתם באתר אויל דה לאמור?
ניתן לעשות זאת ללא עלות, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981 ולהנחיות המפורטות להלן. התנאים להחזרת או החלפת מוצר שהתקבל הם שהמוצר לא נפגם, לא נפתח ושלא נעשה בו שימוש, וכן הצגת חשבונית.

החלפה או החזרה בסניפי אויל דה לאמור

ניתן להחליף או להחזיר מוצר שנרכש באתר באחד מסניפי אויל דה לאמור, בהתאם לרשימת הסניפים המפורסמת באתר אויל דה לאמור. לרשימת הסניפים המלאה לחץ כאן.
החלפת מוצר תיעשה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר. החלפת המוצר תעשה כזיכוי בגובה מחיר הרכישה באתר, ולא לפי מחיר המוצר בחנות.
ניתן להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא בניקוי עלות המשלוח, או קרדיט לרכישה באתר בלבד, לפי בחירתכם, בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר. זיכוי כספי יעשה בתוך 7 ימי עסקים ויבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי.
החלפה או החזרה באחד מסניפי אויל דה לאמור תעשה אך ורק לאחר תיאום מול שירות הלקוחות של הרשת בטלפון 054-9888859.

החזרה באמצעות דואר ישראל

ניתן להחזיר את המוצר באמצעות הדואר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, ולקבל החזר כספי מלא, או קרדיט לרכישה באתר אויל דה לאמור, לפי בחירתכם. זיכוי כספי יעשה בתוך 7 ימי עסקים ויבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי.
יש לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית לכתובת שתימסר ללקוח במוקד שירות הלקוחות בטלפון 054-9888859.
עם קבלת המוצר, שירות הלקוחות שלנו יצרו אתכם קשר טלפוני ויבוצע הזיכוי בהתאם.

ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה, אספקת מוצר שגוי או כל תקלה אחרת של אויל דה לאמור, ניתן ליצור איתנו קשר במוקד שירות הלקוחות שפרטיו מופיעים מטה, ואנו נדאג לפתרון הסוגיה.

הבהרות

  • על אף האמור לעיל, אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך 4 חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, וזאת לאחר שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
  • לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית כגון מתנות, הטבות וכו’.
  • אויל דה לאמור אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
  • בכל מקרה לא תישא אויל דה לאמור באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

מוקד שירות הלקוחות של אויל דה לאמור

אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה, בקשת החלפה או לצורך מתן הודעה על ביטול עסקה, באחת מהדרכים הבאות:
1. טלפון/ווצאפ: 054-9888859.
2. דואר אלקטרוני: Info@oildelamor.co.il
3. טופס הפניה בעמוד צור קשר.